maandag 1 oktober 2007

Late verjaardagsfeestjes


Toen Pieter in juni verjaarde was het niet gelukt om de familie uit te nodigen. Met Wouters verjaardag zag het er ook even moeilijk uit, maar toch lukte het iedereen (oma's-opa's-meters-peters-enz.) bijeen te krijgen dit weekend.

Wouter geeft het niet graag toe maar hij is verzot op het krijgen van kadootjes, maar ja...wie is dat niet? Ook dit jaar had zijn speciale tante, zijn meter en de zus van mijn ega, een prachtige pakket bij van lego. Het is eigenlijk leuk om zien hoe de tante dan samen met Wouter alle doosjes en plastiekjes opent en samen met hem begint te bouwen.

Ook dit jaar zijn ze (vooral de tante eigenlijk) er een uurtje of twee aan bezig geweest om het in elkaar te steken. Ze is ook al goed zwanger (undertstatement, ze staat al prachtig rond). Ergens rond Sinterklaas zal dat kleintje eruit floepen (hopelijk gaat het zo vlot hé ;-). Toch zal ze nog een paar jaar moeten wachten voordat ze met haar kindje zo'n ingewikkelde lego constructies kan bouwen, dus Wouter is nog een paar jaar gerust.

De dino van tante was natuurlijk niet het enige kado dat Wouter kreeg. Bedankt aan allen voor de kadootjes, maar dat zal hij zelf wel gezegd hebben, toch?Pieter stond er blijkbaar ook nog een paar kadootjes achter. Ik herinner met dat hij oa. vol trots zijn nieuwe Spiderman tandenborstel kwam tonen. Ook hij heeft toch tegen iedereen danku gezegd hé?

Ook was alle taart niet op (joehoe!) ondanks de verwoedde pogingen van de 'nonkels', dus zal ik me vanavond moet opofferen om nog een heerlijk stuk aarbeiëndinges te eten. Ik weet het, het leven kan hard zijn! ;-)

Geen opmerkingen: