vrijdag 28 september 2007

Teddy- en ijsberen niet toegelaten

Update: Blogger deed een beetje eigenzinnig. Testje is nu wel 'clickable'.

Een dag na onze eerste beren-sessie mochten we als ouders even terugkomen om het hoe-wat-waar-gevoel te bevredigen. Er werd kort overlopen wat we de komende weken zouden doen en vooral waarom.

De eerste sessie ging (natuurlijk) over de eerste berenregel. "Kijk goed, luister goed. Dan weet je wat je doen moet."

Ergens tegen het einde van de avond kregen we een kleine test. Ik heb hem 's avonds aan mijn vrouw gegeven. Dit was het resultaat:





De andere aanwezigen zullen waarschijnlijk dezelfde test aan hun partner gepresenteerd hebben. Ik had niet verwacht dat mijn ega niet zou slagen ;-) Op de info avond lostte wel iedereen het goed op, maar we waren er natuurlijk ook al heel de avond mee bezig.


De eerlijkheid gebied mij om toe te geven dat op het blad dat we kregen, de eerste regel onderstreept stond. En voor diegene die het nog niet doorhebben, lees enkel regel 1 én de laatste!


2 opmerkingen:

localhost zei

't Is wel een beetje pieren hoor. Heb je geen exemplaar dat wat beter leesbaar is? Ik weet nog wel 'n paar mensen die het moeilijk gaan hebben met die opdracht. ;-)

ADHD-papa zei

Update: Blogger deed een beetje eigenzinnig. Testje is nu wel 'clickable'.

Bedankt aan diegene die het meldde.