vrijdag 6 juli 2007

Barbecuen

Gisteren was het de jaarlijkse barbecue van adhd-mama haar werk. Het was eigenlijk zonder partner, maar toch kon ik erbij zijn. Het budget liet niet meer toe om een DJ te laten komen en moeder de vrouw had dan maar gevraagd aan mij om te komen DJ-en.

Ik gepakt en gezakt met mijn pc en en surround speakers en eens alles geinstalleerd kon ik aan de slag. Het was leuk en ik denk dat het wel gesmaakt werd. Mijn cd collectie is redelijk uitgebreid en omgezet naar mp3 kan je daar leuk mee spelen. Ergens rond 19u was ik begonnen met een kleine playlist die op zichzelf speelde terwijl wij aten, nadien ging ik dan lekker life mixen. Voor ik het wist was het middernacht, en dan moesten we nog naar huis om rond 5u terug uit bed te springen om te gaan werken.

Omdat we enkel Pieter thuis hebben (Wouter is nog steeds op kamp, tot vanavond) en we niet direct een 'babysit' (of moeten we het hier al hebben over een kleutersit?) vonden hadden we hem meegenomen. Na het eten installeerde hij zich maar al te graag in de auto achter het scherm van de laptop, terwijl de eerste Harry Potter speelde. De auto stond naast de 100 m² grote feesttent en af en toe kwam hij eens langs, om een drankje of dessertje. Koning te rijk en cool als een echte zat hij in zijn eigen prive thuis/auto bioscoop. Wie dacht dat hij dan steendood in slaap zou vallen, was eraan voor de moeite. Hij besloot nog een Looney Tunes dvdtje te kijken. Pas toen we richting huiswaarts keerden besloot hij om een beetje te slapen.

Ik geef toe, het was moeilijk wakker worden vanmorgen, het was dan ook al 1u30 's nachts toen we in bed lagen. Mama was blij met een extra half uur slaap wegens geen Wouter thuis en Pieter was enkel met veel moeite en een beetje omkoperij (een Harry Potter foto in de humo van deze week) wakker te krijgen. Het was leuk maar vermoeiend zegt men dan.

Straks gaan we dan wéér barbecuen. Ditmaal omdat we Wouter gaan afhalen en ze zo het kamp afsluiten. Al zal het deze avond niet zo laat worden.

1 opmerking:

Anoniem zei

SOUNDS LIKE YOU HAD FUN THERE...NOW I WANT TO HAVE A BARBECUE TOO!!